|
|
|
|
|
|
מכשיר חדש שניתן לתיקון ואין התייחסות מהמעבדת שרות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 יוני 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שדה תעופה לוד- חנות SAKAL |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.6.05 קניתי מכשיר MP3 בחנות SAKAL DUTY FREE בבן-גוריון.בתאריך 9.9.05 מסרתי אותו לתיקון במעבדת שרות סגל-צוריאל ברח' ברקת 4 נתניה טל 09-8610678 . כרטיס שרות מס. 119631.נכון להיום 8.11.05 לא תוקן המכשיר ולא נמסר לי כל אינפורמציה לגבי מתי יתוקן.טלפונים רבים התקשרתי ואין שום התייחסות מ SAKAL לגבי התיקון שנמסר להם. ממש שרות גרוע ביותר. מומלץ לא לקנות יותר ב SAKAL אם אחרי חודשיים שוכב שם מכשיר ללא כל התייחסות אליו....
|
טלפונים רבים |
סוג הנזק : |
מבקש שיחליפו לי מיידית למכשיר חדש ויפצו אותי על עג |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיוטי פרי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|