פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת DVD "יתום" שלא עבד יום אחד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מל התעופה בן גוריון דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.11 רכשנו DVD בדיוטי פרי. לאחר שובנו מחו"ל ניסינו להפעיל אותו עם ההוראות המקוצרות שצורפו למכשיר (ההוראות המקוריות באנגלית לא נכללו בקופסא). בהוראות נאמר במפורש שלאחר ההתקנה יש לקבל מסך עם פרטים מסוימים. לאחר ההתקנה, הראות בטלויזיה היתה מטושטשת ולא קיבלנו את המסך המתאים. מכאן ואילך התחילה סאגה ארוכה שנמשכת 3 חודשים. בתחילה, כשהתקשרנו נאמר לנו שיש תמיכה רק בימים א'-ה' בשעות מסוימות. כשהתקשרנו בשעה האמורה - מבצע לא פשוט כשלעצמו כי היינו צריכים להיות ליד המכשיר בשעות משרד, נאמר לנו שעלינו לשלוח פקס עם הוכחת קניה. למה לא אמרתם קודם? ככה. כמובן שלא יכולנו לבצע זאת באותו יום כיוון שאין לנו פקס בבית. לאחר זמן, כשדיברנו איתם שוב, פתאום הטענה היתה ש"בכל מקרה אין לנו תמיכה טלפונית, וכיוון שהמוצר יצא מאריזתו אין אפשרות להחזיר", ולכן האופציה היחידה היא להביא את המוצר להרצליה למשרדי החברה.
3 חודשים אין לנו DVD.ה DVD לא פעל יום אחד. אנחנו גרים במודיעין ומבחינתנו להגיע להרצליה משמע יום חופש, ואם כל הכבוד, יום חופש יקר לנו יותר מרכישת DVD.
מדובר על חוסר שירות בסיסי - עזרה קצרה בטלפון יכולה לפתור את הסוגיה. השעות המוגבלות של השירות, זה שאף אחד לא טרח לידע אותנו על שליחת פקס עם חשבונית לפני שהתקשרנו בשעות האמורות, ואחרי הכל שליחתנו למרכז שירות מרוחק ויחיד אינה מקובלת כלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה