פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלק שחסר בקופסא< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב1.5.2011 רכשתי מער' קולנוע ביתית לאחר חודש הגיע טכנאי לביתי ורק אז פתחתי
את הקופסא והיה חסר כבלים שמחברים את הרמקולים למערכת
חברת באג דיוטי פרי טוענת שאין באפשרותה לטפל בבעיה כי הודעתי על החלק החסר אחרי חודש
לצערי אני לא מבינה מה הקשר מתי פתחתי את הקופסא החלק חסר נקודה.
דבר אחד בטוח אני יותר לא ירכוש מוצרים שאין באפשרותי לפתוח אותם על המקום.
ולכן לא ירכוש יותר מוצרים בדיוטי פרי לתשומם ליבכם כל מי שטס לחו"ל ולא יודע מה יקבל באיסוף הדיוטי פרי
כספי סוג הנזק :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה