פרטי התלונה

תלונות מרדנית

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת הארדיסק במסגרת אחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
האיצטדיון 8 קרית חיים כתובת:
קריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי למרדנית עם בעיה של הארדיסק. אך החברה אינה מוכנה להחליפו בטענה שהוא אינו ההארדיסק לא נקנה אצלהם. יש לציין שהמחשב בתקופת התיקון היה ברשותי 9 חודשים, מאותו דגם במדוייק אשר נקנה אצלהם, אך הם אינם מוכנים להחליף את ההארדיסק מכיוון שלטענתם הברקוד של ההארדיסק אינו תואם לברקוד על ההארדיסק שמותקן במחשב. דבר זה לא יתכן וזו בוודאי טעות בהתקנה של המחסנאים.

לאחר המתנה של כ-3 שבועות למחשב, נאלצתי לקנות הארדיסק חדש. ובנתיים אני תקוע עם הארדיסק שנקנה אצל מרדנית והוא עדיין באחריות של החברה, אך מרדנית אינם מוכנים להחליף לי אותו במגסרת האחיות בטענה מופרכת שההארדיסק אינו שלהם.
כספי סוג הנזק :
החלפת הארדיסק או פיצוי כספי עקב רכישת הארדיסק אחר פתרון נדרש :

מרדנית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה