|
|
|
|
|
|
אי החלפת הארדיסק במסגרת אחריות |
נושא התלונה: |
יום שני 11 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
האיצטדיון 8 קרית חיים |
כתובת: |
קריות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פניתי למרדנית עם בעיה של הארדיסק. אך החברה אינה מוכנה להחליפו בטענה שהוא אינו ההארדיסק לא נקנה אצלהם. יש לציין שהמחשב בתקופת התיקון היה ברשותי 9 חודשים, מאותו דגם במדוייק אשר נקנה אצלהם, אך הם אינם מוכנים להחליף את ההארדיסק מכיוון שלטענתם הברקוד של ההארדיסק אינו תואם לברקוד על ההארדיסק שמותקן במחשב. דבר זה לא יתכן וזו בוודאי טעות בהתקנה של המחסנאים.
לאחר המתנה של כ-3 שבועות למחשב, נאלצתי לקנות הארדיסק חדש. ובנתיים אני תקוע עם הארדיסק שנקנה אצל מרדנית והוא עדיין באחריות של החברה, אך מרדנית אינם מוכנים להחליף לי אותו במגסרת האחיות בטענה מופרכת שההארדיסק אינו שלהם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת הארדיסק או פיצוי כספי עקב רכישת הארדיסק אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מרדנית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|