פרטי התלונה

תלונות פיצה 1+1

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת פיצות - שכחו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קינג ג'ורג' ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו משרד הפקות
הזמנו ולא בפעם הראשונה פיצה
ואז הגיע יום א' - 15 איש במשרד
הזמנו בשעה 13:00 פיצות
לא הגיע עד 15:00
חברה הלכו לאכול
חברה יצאו מהמשרד בענייני עבודה
בשעה 15:00 צלצלנו ו....אופס שכחנו
כן ביקשנו פיצוי..קולה תקבלו
לדעתי לא מספק
ביקשנו לדבר עם מנהל המקום
אבל הוא/היא לא נמצאים
יתקשרו בערב
עוד מעט
אחר הצהריים
ו......מי לא התקשר - מנהל/ת
אנחנו חושבים ש..ראוי לשוחח איתנו - זה לא נורא אם המנהל/ת ישוחח עם לקוחות.
כספי סוג הנזק :
ארוחה חינם - פיצות חינם למשרד פתרון נדרש :

פיצה 1+1 שירות לקוחות

, תגובה:
נעמי קרן- מנהלת סניף ת שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוח הוסבר לו שכנהוג ברשת לא ניתנים פיצויים של מגשים כנגד הזמנה שכבר בוצעה ונמסרה.
ללקוח שמור בסניף פיצוי של שתיה ותוספת להזמנה הבאה לכל מקרה שיהיה אך לא מעבר לכך מכיוון והפיצות נמסרו לו למרות שעמדה בפניו האפשרות לבטל את ההזמנה.
הטיפול בנושא היה איטי מנסיבות מסויימות אבל בהזדמנות ראשונה שיכלתי יצרתי קשר עם הלקוח.
תגובה:
קיים פיצוי בסניף ללקוח במידה וירצה להזמין שוב.
יש לציין כי הטעות שנעשתה היא לא דבר שבשגרה ברשת ומדובר בסה"כ בטעות אנוש שאני בטוחה שגם בעלים משרד של ההפקות יתכן ועשה ולא פעם ...
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה