פרטי התלונה

תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת סעד מול חברת אורנג' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מצרף פה את מכתבי האחרון למועצה (ב-26.3), שכמובן לא נענה. אשמח להמציא לכם כל מסמך נוסף במידת הצורך, מספר הפנייה במועצה 157681:
שלומית,
ראשית אני מבקש למחות על אופן הטיפול שלכם בתלונתי.
כל החומר ששלחתי אליכם, כולל המייל שלי מה-4 במרץ (בו אני מבקש לשמוע על התפתחויות בתלונתי) מצוי בקבצים, אך לצערי הרב, לא עשיתם כל מאמץ להעביר אלי את תשובת אורנג' וכך יצא שהמכתב מאורנג' מ-26 לאוקטובר 2010, הגיע אלי רק ב-24 למרץ 2011 - בפיגור של חמישה חודשים!!!
אני גם לא מבין איך מוסד המתיימר להיות פה לצרכנים שנפגעו, מעיז לא לענות לקריאות טלפוניות שהשארתי במוקד השרות שלכם ב-7, ב-13, ב-14 וב-21 למרץ, רק לפנייתי מה-24 למרץ הואילה שלומית לחזור אלי ובעיקבות כך להעביר אלי את התגובה האנמית של חברת אורנג'. זלזול כה גדול קשה למצוא אפילו באירגונים שאינם מצטינים ביחסי ציבור, גם מאורנג' הצלחתי לקבל תגובות יותר טובות...
לא יפלא שטיפול כה שלילי של "המועצה הישראלית לצרכנות" בתלונתי, מאפשר לחברת אורנג' ולדומותיה לחגוג על צרכניהם!

אשר לתגובת אורנג', שתי אמירות שקריות בולטות במכתבם:
אכן ביקרתי במרכז השרות שלהם ביד אליהו לצורך הסדרת חבילת טלפון סלולרי ואיש המכירות הצליח למכור לי (בשיטות המכירה האגרסיביות הידועות) את שרותי האינטרנט והטלפוניה ללא כל הסבר בדבר סכנת הקרינה מהראוטר האלחוטי. האם לזאת יקרא "...פנה מיוזמתו למרכז השרות" וכו'???
באשר למסמך על רמת קרינה, אף פעם לא קיבלתי מסמך כזה!!! זאת היתה העילה היחידה להחלטתי לוותר על שרותיה של חברת אורנג'!
אין לי ציפיות גדולות מאורנג', התנהגותם ידועה, אני גם לא סומך על דעתה של נציגתם בדבר החוקיות של התקשרותי איתם.

היות שאין חילוקי דעות על העובדות האחרות - התאריכים הבקשות שלי, ההבטחות של אורנג' - ביקשתי מכם ואני עדיין מבקש לדעת האם החוק שמאפשר ביטול עיסקה במרוצת 14 יום מעת עריכת ההסכם חל גם במקרה שלי.

אבקש שתגובתי זו תובא לפני סמכות בכירה באירגון שלכם, שמא ניתן יהיה לללמוד ממקרה זה איך לא לטפל בתלונת צרכן...
גם עלבון וגם עגמת נפש סוג הנזק :
שהמוצה תמלא את יעודה ותתן סעד למבקשים. פתרון נדרש :

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה