פרטי התלונה

תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לצרכן- העדר שירות לקוחות ומענה אנושי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באופן אירוני ביותר התקשרתי לטלפון החינמי שמופיע באתר מהועצה לצרכנות על מנת לברר אם מגיע לי החזר כספי מרשת הנעליים טו גו בגין קנייה שאני רוצה להחזיר-
אך הפלא ופלא, במספר החינמי שמופיע באתר מתקבל משיבון מהיר וקר "המוקד לא עובד יותר. הפנו את פנייתכם ל|כתובת| ו|טלפון בזק רגיל|. ומה קורה כשמתקשרים לאותו לטפון רגיל רק כדי לשאול שאלה? אז זהו- אין ממש אופציות חוץ מאופציה של מקש אחד שעליו צריך להקיש: מקש בו אתה אמור לקבל נציג ולהתלונן (ואני בכלל רציתי לשאול רק שאלה בנוגע לתקנות מדיניות החזרת המוצרים) - ניחא, אמרתי, נשאל את הנציג את השאלה. האם קיבלתי נציג לאחר שלחצתי על המקש. לא, קיבלתי ניתוק צורמני ומהיר.

מה לעזאזל?
הפעלת המוקד ואיוש הקוים!! פתרון נדרש :

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה