פרטי התלונה

תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יצירת קשר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב ת.ד. 20413 כתובת:
תיאור הבעיה:
פתחתי תלונה מספר 200417במועצה לצרכנות על עסק לממכר שעונים שסריב להצע ביטול עיסקה.
בתאריך 11.8.2011 .
בתאריך 24.8.2011 - נשלח מכתב מהמועצה לבית העסק
בתאריך 7.11.2011 - נשלח מכתב תזכורת לבית העסק.

במשך כל התקופה ניסיתי ליצור קשר עם המועצה וקיבלתי את שירות המענה הטלפוני, רשמו את פנייתי והבטיחו לי כי המטפלים מטעם המועצה יחזרו אלי תוך 72 שעות.
ניסיתי מספר רב של פעמים ליצור קשר ותמיד הגעתי למשירות המענה הטלפוני ומעולם לא חזרו אלי מהמועצה ועל כך תלונתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיצרו איתי קשר פתרון נדרש :

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה