פרטי התלונה

תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושק מתמיד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
2006–05–26

לכ'
משרד המסחר והתעשייה
המועצה לצרכנות



א.ג.נ


בחנות השופר סל ביג במזרח העיר ראשל"צ נתקלתי בתופעה של הפרש בין המחיר המוצג ע"ג הפריט לבין החיוב בקופה.

תמיד החיוב בקופה הינו גבוהה בצורה קיצונית (בדוגמא שאביא מדובר מעל 10%) וחוזר על עצמו במרווחי זמן קצרים.
לדוגמא בחודש מאי אירעו 3 מיקרים בהם היה הפרש במחיר לרעת הלקוח.

בכל אירוע מסוג זה,מתחיל תהליך של עמידה בתור מול שירות הלקוחות (שאגב תמיד מלא באנשים) קבלת החזר כספי בצורות שונות כולל זיכוי מכביד והשחתת זמן יקר.

אני מניח שקניה גדולה של מספר רב של מוצרים או לחילופין אנשים בעלי מודעות נמוכה שאינם דורשים את כספם חזרה ובכך חברת סופרסל ביג מתעשרת על חשבונם.

מכיוון שהדבר הפך לשיטתי מצאתי לנכון להגיש תלונה זו.

בברכה
צבי ק.
ראשל"צ

פרטי העיסקה
26 למאי 06 שעה 10:41
שופרסל ביג שמוטקין 30
ראשל"צ
המוצר:
4133696 פתיתי לייט
מחיר ע"ג המוצר 10:99
מחיר שנגבה בפועל 12:59

כספי סוג הנזק :
לטפל בחברת שופרסל פתרון נדרש :

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה