פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אגרת טלוויזיה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, גם אני קיבלתי לפני כמה ימים מכתב מעו"ד פיניאן , שאני חייבת להם חוב מ 2008, קיבלתי מכתב התראה עקב זה גם עניתי למכתב , כי לפני כן לא הייתי מקבלת שום מכתבים מהם. לצערי הרב הם טוענים שאכן קיבלתי מכתבים לבית ופשוט מאוד לא התייחסתי אליהם, אני גם דיברתי עם משרד עו"ד , ולא שיקרתי אלא ציינתי ש יש לי בבית מסך טלויזיה שמחובר למחשב כבר כמה שנים, למה אני צריכה לשלם עבור זה ??? למרות שלדעתי זהו משםט נכון : לקוח אשר אין ברשותו ממיר דיגיטלי מסוג כלשהוא " : עידן פלוס","הוט" ," "יס או שהמקלט שברשותו
אינו מכיל ממיר דיגיטלי מובנה , יהיה פ טור מתשלום האגרה.
חוץ מזה הם גם לא באים ובודקים פשוט שולחים מכתסים לאנשים עם איומים ועורכי דין שלהם עושים כסף עלינו, בושה לכם תתביישו. אני אם חד הורית בחודש השלישי , שגם ככה מתפרנסת מגרושים ועוד אתם שולחים מכתבים כאלו . אין לי מילים ..... ואני לא יודעת מה לעשות. אציין גם שבשירות שאני גרה , גרו לפני אלפי אנשים ......
ת.ז 3128***90
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
שלום
היות ויש בעיית צנעת הפרט במייל חשוף ויש לי פרטים למסור לא אוכל לעשות זאת במייל זה...תוכלי לשלוח מייל
לסניף חיפה הסניף המטפל [email protected] .
או להגיע אליהם לדעתי עדיף הנביאים 28 הדר חיפה

תגובה:
בברכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה