פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפונים ברורים לברורים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מעונינת לבדוק חיוב כפול בחשבון אך על גבי החשבון לא מצוין מס טלפון לברורים
וגם לא כתובת מצוינות אך ורק שעות הפעילות לעומת זאת מספר טלפון לתשלום במענה אוטומתי מצוין בברור לאחר שמס הטלפון המיוחל נימצא ב144 לא עונים
ייתכן גם כספי סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה