פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לתשלום אגרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קבלנו הודעה לתשלום האגרה שילמנו את החצי הראשון, באמצעות האינטרנט, יש בידינו הוכחת תשלום, חודש לאחר מכן קבלנו הודעה לשלם את אותו תשלום כולל קנסות, שלחנו מכתב למח' הגביה בטבריה ללא תגובה, יתרה מכך קבלנו הודעה נוספת לתשלום כולל התראה לפני עיקול, שלחנו מכתב נוסף, ניסינו ליצור קשר טלפוני ללא הועיל!!!!! מס' ת.ז. 22004766
וביזבוז זמן סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
מה ששולם זה חלר א של 2005
הדרישה בגין חלק ב של 2005 שלא שולמה
תגובה:
לשלם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה