|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום ראשון 20 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רק יומיים בשבוע מ- 9:00 עד 14:00 ניתן לדבר עם נציג שרות, אך לעולם אין עונים לטלפון - הטלפון תפוס, כל הזמן במועד הנ"ל
|
טעות בגביה ואין אפשרות לשוחח עם נציג שירות לטיפול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנושא אגרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
בועז אברהמי -ראש תחום |
שם ותפקיד: |
יש עומס כי מרבית הפונים רוצים לשלם דרך מענה אנושי ולא באוטומתי או באתר
לפי בדיקה למעלה מ 90% פונים רק משלמים באשראי!! |
תגובה: |
אולי בשנה הבא יגבילו את האפשרות לשלם דרך פקיד/ה אז יוכלו לענות לשאלות |
פתרון: |
|
|
|