פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רק יומיים בשבוע מ- 9:00 עד 14:00 ניתן לדבר עם נציג שרות, אך לעולם אין עונים לטלפון - הטלפון תפוס, כל הזמן במועד הנ"ל
טעות בגביה ואין אפשרות לשוחח עם נציג שירות לטיפול סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
יש עומס כי מרבית הפונים רוצים לשלם דרך מענה אנושי ולא באוטומתי או באתר
לפי בדיקה למעלה מ 90% פונים רק משלמים באשראי!!
תגובה:
אולי בשנה הבא יגבילו את האפשרות לשלם דרך פקיד/ה אז יוכלו לענות לשאלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה