פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתשובתו של מר בועז אברהמי מ- 21/9 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגליל 52, טבריה כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום בועז,
ראשית תודה על התייחסותך (שינוי מרענן מכיוון אגף הגבייה)
אני לא מבין מדוע אני צריך להגיע פיזית לסניף של אגף הגבייה בטבריה, להפסיד יום עבודה, לנסוע מעל שעה לכל כיוון, לבזבז דלק ואת הזמן....
אולי כדאי פשוט לשפר את מערך השירות הקלוקל שלכם כמו לענות לטלפונים ולמכתבים רשומים?
לא רוצה להיות קטנוני, פשוט מבקש שהבעיה הזו תיפטר במהירות כי עצם העובדה כי הנושא הגיע לטיפול עו"ד נעוץ בתקשורת הלקויה של אגף הגבייה, הרי אני שלחתי מכתבים רשומים בנושא, התקשרתי וניסיתי ליצור קשר ואפילו אתה נתת לי תשובה כי סידרתי את הדבר... מה עוד האזרח הקטן צריך ויכול לעשות? לפנות לתוכניות רדיו?
אני מרגיש כי יש בפרשה הזו המון זלזול וחוסר התייחסות, לפחות יש את האתר המקסים הזה המאפשר לי לתקשר בדרך כלשהי עם אגף הגבייה, ולקבל סוף סוף תשובות...
מבקש שוב לבטל לאלתר את הקנס וההתראה מבלי שאצטרך להגיע פיזית לטבריה (כי זה כבר גובל בעוגמת נפש) ובנוסף מצפה כי תפתרו בדרך כלשהי את בעיית ההתקשרות איתכם שהיא בלתי אפשרית.
עלבון סוג הנזק :
ביטול ההוצאה לפועל/קנס על חוב משנת 2005 והלאה שסודר כביכול מבלי להטריח אותי להגיע לטבריה. פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה