פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח חוזר של בקשה לתשלום למרות שאיני מחזיק במקלט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נשלחים אלי חשבונות לתשלום האגרה למרות שאף פעם לא החזקתי מכשיר טלויזיה.
שלחתי אינספור מכתבים והם ממשיכים לשלוח לי את החשבון.
אף פעם לא קיבלתי מענה אחר למכתבי. הזמנתי אותם אף לבוא ולראות שאיננו מחזיקים טלויזיה.
הפסקת ההטרדה באופן מיידי פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי ראש תחום שם ותפקיד:
רשמנו את הדברים ולאחר בדיקתנו נבטל בהתאם את הדרישה תגובה:
זה התשובה ששלחו לך מסניף י-ם ....אבל החשוב שזה כבר טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה