פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תום לב של רשות השידור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רשות השידור לא שולחת את השובר לתשלום האגרה אלא כעבור זמן שולחת את התראות לפני נקיטת הליכים כדי לקבל אגרה עם תוספת פיגורים שלא כדין.
שנים רבות אני באותו "סרט". מקבל התראה לפני עיקול וממנה למד שיש אגרה לשלם.
היום קיבלתי התראה מחברת עו"ד פרנקל את קורן בגין תשלום אגרה + תוספת פיגורים. לפי המכתב אני לא עניתי לדרישןת חוזרות ונשנות של הרשות.
ברם לא קיבלתי שום דרישה.
נסיון להתעשר על חשבון תושבים (דרך אגב שלא צופים כלל את הערוצים של רשות השידור) בלתי נסבל.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי ראש תחום שם ותפקיד:
כתובתך עודכנה לרחוב המצפה 7 (לא אציין שם העיר) רק ב 14.10.09 לא פלא שלא קבלת את ההודעה...
ואתה טוען שאנו רוצים להתעשר ממך?.......
תגובה:
היות וכך התשלום בעינו עומד ויש לשלמו כנדרש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה