פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום האגרה נושא התלונה:
גרוס פטר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
רשות השידור
26/8/2005


נדון: אגרת טלויזיה 2005 החלק השני


ברצוני להודיעכם כי אין אני מחזיק מקלט טלוויזיה. מהמקלט שהייה לי הוצאה היכולת

לקלוט שידורי אויר והוא יכול רק לקלוט שידורים המועברים דרך ממיר בכבלים.

מאחר וכפי שכתבתי אין אני מחזיק במקלט שהוא טלוויזיה לכן אינני חייב לשלם אגרת

טלוויזיה.

18/9/2005

מכתב הנ"ל נשלח אליכם בחודש אוגוסט, אולם אינכם מתיחסים כלל לתוכנו אלא ממשיכים

לשלוח תשלומי אגרה עבור מכשיר שהודעתי לכם כי אין אני מחזיק בו.

במידה ותמשיכו לשלוח לי דרישות תשלום הלא מוצדקות-אראה בכך הטרדה.



19/10/2005

למרות שמכתב אחרון נשלח בדואר רשום-הנכם מתעלמים לחלוטין ממכתביי וממשיכים
לשלוח דרישת תשלום והפעם גם קנס.
אין לי מקלט טלוויזיה! אין לי מקלט טלוויזיה! אין לי מקלט טלוויזיה!
גם מכתב זה ישלח בדואר רשום.
תפסיקו להטריד אותי!



בכבוד רב
ג'רוס פטר
ת.ז. 069052884

העתק: משרד עורכי דין דואק
________________________________________________________
אלו מכתבים ששלחתי לרשות השידור וה"תשובות" היו רק עוד קנס עוד אורכה לתשלום ועוד איומים. למרות ששני מכתביי האחרונים נכתבו בדואר רשום -שום תשובה.
עלבון סוג הנזק :
אבקש תשובה למכתביי!! פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
בתאריך 22.12 קבלת תשובה ברורה במייל
היא לא תשתנה באתר אחר
תגובה:
לא קראת את החוק אלא כתבה באינטרנט. לאחר שתקרא היטב את החוק (באתר שלנו) תבין כי אתה עדיין חייב בתשלום.
העו"ד שאתה מעביר לט העתק בודאי יודע את החוק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה