פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה למכתביי נושא התלונה:
גרוס פטר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי מספר מכתבים לרשות השידור, חלקן בדואר רשום. לא קיבלתי שום תשובה.
1) הודעתי לרשות השידור שאין לי מקלט טלוויזיה.
2) הייתה לי טלוויזיה ממנה הוצא "טיונר" והמכשיר בעצם הפך להיות מוניטור. לדעתי אין אני צריך לשלם אדרה על מוניטור.
3) במידה וגם זה "לא מספק" את רשות השידור-נא להודיע לי ואני מעדיף "להעיף" גם מכשיר זה מהבית מאשר לשלם אגרה!
4) מדוע גוף ממשלתי (רשות השידור) אינו עונה למכתב רשום? - האין זה מחובתו??

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
הוצאת הטיונר אינה פוטרת בתשלום אגרה
החוק מובהר היטב באתר לנו .
תגובה:
הוצאת המקלט מהבית והודעה אלינו תפטור אותך מתשלום וזאת לאחר בדיקתנו
אגב
מצויין כי נשלח לך תשובה בדאר רגיל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה