פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתלונה מספר 5245 בנושא אגרה למר בועז אברהמי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מר בועז אברהמי הנכבד!
עפ"יחוק אינני חייב להחליף את כתובתיבמשר דהפנים , וזו הסיבה שבקשתם ממני תצהיר על כך שאני גר עם אימי.
בנוסף באם אתה לא מעודכן וכנראה שאתה לא, הייתי בסניפכם בנצרת עלית העלתי את הבעיה , הם אישרו לי שהם קיבלו את התצהיר ומסרו לי שיבואו לבדוק אם אכן אני גר עם אימי והם הוזמנו לבדוק בברכה.
דבר נוסף גם ונניח שאני גר בכתובת הקודמת ( ואני לא ) שהרי גרושתי משלמת לכם אגרה מאותה כתובת , אז בוא תאמר לי אתה מה אתם רוצים להרוויח פעמיים?
כדאי לבדוק דברים יותר לעומק לפני שיורים תשובה , הרי אתה יושב במשרה ממשלתית מכובדת " ראש תחום חוץ" ושם התפקיד קצת מחייב.
לתשובתך אודה !
ברוך שבתאי.
כספי סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
החוק מחייב אותך לעדכן כתובת תוך 30 יום!! זה לא לויכוח.
הטיפול בך בסניף הוא מצויין צריך לבדוק את נכונות הדברים
גרושתך לא קשורה אליך ואם אכן יתברר כי אתה גר עם אמך כמובן שיבטלו את הדרישה על שמך .
שולחו לך דרישה כי אתה מופיע גרוש ובטוח שאחד מכם לא גר בבית וזה לא דרישה כפולה זה רק כתובת למשלוח ההודעות.
תגובה:
טופלת היטב בסניף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה