|
|
|
|
|
|
גביית שכ"ט עו"ד< |
נושא התלונה: |
יום שני 17 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ג.נ. שלום רב
קיבלתי מספר פניות טלפוניות מטלפון חסוי מרשות השידור שפרט לפתיח " הודעה חשובה מרשות הגביה הקש 1 " לא ניתן לשמוע את תוכנה וכן לא ניתן לחזור למוסר ההודעה בשיחת טלפון.
לאחר ימים רבים של ניסיונות תקשורת עם משרד בחיפה, שוחחתי עם פקיד והתברר לי כי יש חוב. רציתי לשלם את הקרן בגין החוב מאחר שלא קיבלתי הודעות תשלום כי עברתי דירה. הוא לא היה מוכן לקבל את התשלום אם לא אשלם שכ"ט עו"ד.
שאלתי אליכם:1.לפני פניה לעו"ד ראוי לפנות לאזרח כפי שעשיתם בטל' ולשוחח במענה אנושי. 2.ממתי פקיד הרשות גובה עבור משרד עו"ד פרטי? התנהלות זאת תמוהה וזאת בלשון המעטה. 3אני תמיד משלמת ושילמתי את חובותי על פי דרישה ואם במקרה נעשתה טעות בתום לב ,ראוי שיקול דעת ולא שרירות לב.
אני תוהה: האם אימוץ התנהלות רשות הגביה -המתוארת לעיל , היא זאת שמביאה מאות אלפי אזרחים להשתמט מתשלום האגרה.
|
|
|
|
|
|
|
|
בנושא אגרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
בועז אברהמי |
שם ותפקיד: |
רשות השידור מטפלת ב 1.2 מליון בתי אב . כאשר מישהו לא משלם לא ניתן לאתרו ולשאול מה קרה...שולחים מכתבים ולא מעט...
כאשר אין מענה מהלקוח יש משרד עו"ד שמטפל בכך
וכמובן עפ"י החוק -מה שלא נראה לך שחוקי |
תגובה: |
יש עכשיו את 2011 א לשלמו עד 31.1
רק טוב ! |
פתרון: |
|
|
|