פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום אגרה למרות שאיני צופה בשידורים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף יולי 2010 התנתקתי מחברת YES ומאז איני צופה בשידורי הטלויזיה (אשמח לספק תיעוד לנושא). מאחר ואני יודע שחברות הלוויין והכבלים מדווחות לרשות השידור על מנויים שלהם חשבתי שאין צורך בדיווח לרשות. ב-2011 קיבלתי פניה לתשלום האגרה ולבסוף לאחר שנאמר לי שעליי לבצע הסרה של המקלט מהמסך שלי (למרות שכידוע אין היום כבר קשר בין המקלט במסך לצפייה בשידורים...) ביצעתי זאת. שלחתי אישורים על כך במייל לסניף חיפה של רשות השידור ואף קיבלתי אישור צפייה במייל. למרות זאת קיבלתי כעת גם מכתב מעורכי דין עם דרישה לתשלום. בפנייה למשרד עו"ד נאמר לי לפנות שוב לרשות ולבקש שיעדכנו שאינני יכול לצפות. התקשרתי אך השירות הטלפוני המזעזע גרם לכך שלאחר שביזבזתי 50 דקות כל מה שקרה זה שאמרו לי שיעבירו אותי לסניף חיפה אך כמובן שהשיחה התנתקה ואת המספר הישיר של הסניף הזה אין למצוא.
אני דורש לבטל את הדרישה לתשלום ולהפסיק לשלוח לי דרישות עתידיות לתשלום האגרה - אני לא "נהנה" מהשירות ואין סיבה שאשלם עליו. פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי שם ותפקיד:
ההודעה שלך הייתה ב 5.11 כי אתה ללא כבלים -ואין זה פוטר מתשלום
לכן חלק א של 2011 אתה חייב -ההודעה שקיבלת מהעו"ד
חלק ב הניירת שאמרת ששלחת לא הגיע ואין כל תיעוד על כך
תגובה:
תעביר במייל ישירות לחיפה את המכתב ששלחת עם האישור וזה יטופל מיידית
את התשלום של העו"ד אתה חייב
[email protected] מייל של סניף חיפה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה