פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה/טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי ראומה פחימה, באוגוסט 2007 עברתי להתגורר בבית אימי שבמושב חוסן בגליל.
אימי חנה אנט שלוש פטורה מתשלומים עבור רשות השידור, בשנים בהם התגוררתי בבית אימי נשלחו אליי חיובים עבור רשות השידור שבתום לב שולמו על ידי.
לאחר מס' תשלומים, התברר לי כי אני אינני חייבת לשמם עוד לאור היותי בבית אימי.
שלחתי מכתב לרשות השידור בנושא + אישור תושב, ואכן הדרישות לתשלום הופסקו.
ביוני 2011 עברתי לדירה שכורה בנהריה עם ילדיי, חודשיים לאחר המעבר קיבלתי דרישה לתשלום רשות השידור בעבור שנת 2010 ו2011.
ציינתי שוב את העובדה שאני אינני מחויבת לשלם את שנת 2010 וגם לא את מחצית שנת 2011, שנים בהם גרתי עם אימי שהינה פטורה, הפקיד ציין את דבריי בדק ואישר.
בבדיקה בניירת שלי במקרה, ראיתי כי ביצעתי 3 תשלומים עבור רשות השידור עם מס' אישור תשלום, סה"כ 944 ש"ח כסף שלא הייתי אמורה לשלמו כלל.
לראיה מס' אישור התשלומים:
1. תשלום מחצית ראשונה לשנת 2009 סה"כ 244 ש"ח - 0620392 לא ציינתי תאריך תשלום
2. תשלום מחצית שנייה של שנת 2009 סה"כ 350 ש"ח- מס' אישור 0403831 שולם ב - 16.11.09
3. תשלום נוסף עבור אותה תקופה מחצית שנייה 2009 סה"כ 350 ש"ח - מס' אישור 0168986 שולם ב - 03.11.09
פניתי לרשות השידור סניף טבריה, (שבד"כ אינם עונים או שההמתנה ארוכה מאוד), והסברתי להם כי עומד לזכותי זיכוי כספי בעבור שנת 2009 שבגינה שילמתי 3 פעמים בתום לב ואני מבקשת לקבל את כספי בחזרה תוך קיזוז החוב עבור מחצית שנייה 2011.
נתבקשתי לשלוח פקס המפרט את טענותיי והעניין ייבדק ויטופל, שלחתי ב - 06.12.11.
עד לאתמול לא קיבלתי תשובה בנושא.
התקשרתי שוב לרשות השידור סניף חיפה לברר את הנושא ונתקלתי באטימות וביחס מזלזל בטענותיי, ביקשתי לשוחח עם ממונה ולא נעניתי, נתבקשתי שוב לפנות בפקס, ציינתי כי פקס כבר נשלח ואני מצפה לקבל את הזיכוי שמגיע לי, בקיזוז החוב ובלי הצמדות וריביות מיותרות.
המוקדנית יילנה, שעמה שוחחתי אמרה לי שאין ביכולתה לעזור לי מעבר למה שאמרה וציינה כי קיים זיכוי של 304 ש"ח בלבד ואם אני מעוניינת להעביר את הזיכוי לתשלום החוב.
עניתי לה, שאני לא מעוניינת לשלם בשלב זה את החוב לאור אי נכונותו של הזיכוי שעומד לזכותי, ציינתי בסוף השיחה כי יש בכוונתי להגיש תלונה בנושא ולא לעבור על כך בשתיקה.
לא ייתכן שחברת גבייה ממשלתית, תבצע חיובים בצורה שרירותית וכחנית וכאשר מתברר אחרת, התנהלות החברה פשוט מחפירה בלשון המעטה.
מבקשת לבדוק את אמיתות דבריי וכל מסמך שאדרש להציג יוצג בהתאם
כספי סוג הנזק :
לבדוק מול רשות השידור את טענותיי ובהתאם לפנות לרשות המפקחת על חברות ממשלתיות פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
מירה ראש תחום שם ותפקיד:
יצרתי קשר עם הגב' שוחחתי עימה בטלפון תגובה:
כדי שנוכל להמשיך ולטפל בבקשתה נדרשה להציג מסמכים חסרים בתיק נמסר טלפון ישיר ופקס להתקשרות והמשך הטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה