פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי משלוח דרישת תשלום והפניית פיגורי התשלום לגבייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך שנים לא נשלחו אליי דרישות תשלום בגין האגרה. לפתע נתקבל מכתב אזהרה מאת רשות האכיפה.
חרף זאת, שילמתי את התשלום המבוקש (שתפח ללא כל פרופורציה).
כעת, ברצוני לשלם בגין שנת 2012, (שכן- אינני מקבלת כל דרישת תשלום) אין כל מענה בכל הקווים הטלפונים ובקווי הפקסים (ניסיונות במשך ימים) נשמע צלצול "תפוס".
אודה לקבלת מס' טלפון בו אקבל מענה לצורך קבלת מידע ותשלום או לחלופין, יפנו אליי.
לא יתקבל על הדעת כי רשות ציבורית תתעלם מפניות הציבור בהפגנתיות כשברצונו לבצע תשלום יזום ולצורך קבלת מענה. ולאחר מכן, תפנה אל ערכאות משפטיות לצורך גביית חובות.
כספי סוג הנזק :
מתן מספרי טלפון בהם ניתן לקבל מענה אנושי כלשהו פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי שם ותפקיד:
ניתן לשלם ללא טופס באשראי
184.5 ש"ח חצי שנתי או 369 ש"ח שנתי לתשלום עד 29.2.2012
באתר שלנו http://ecom.gov.il/Voucher/InputPage.aspx?vid=208&lng=he
או בטלפון *6662 או 02-6591111 או 12226662 (ימים א-ג רק אחה"צ ולא בבוקר )
לצורך התשלום מספר הפקה -1083
תגובה:
תמיד באתר שלנו יש הסבר וסכום ... פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה