פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לטלפון ואי תגובה לפקס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המסגר 9, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני זמן מה קבלתי מרשות השידור דרישה לתשלום אגרת טלויזיה עבור מחצית הראשונה שנת 2012 על סך 279 ש"ח. ידוע לי שסכום שנתי עבור כל שנת 2012 מסתכם ב 369 ש"ח,לפי כך הסכום עבור מחצית השנה אמור להיות בגובה של 184.5 ש"ח. אתמול במהלך היום והיום בבוקר ניסיתי להשיג בטלפון שרשום על הטופס את נציג שרות שלהם ע"מ לברר את סיבת ההבדל הסכום, אך ללא הצלחה. יש צילצולים ואז השיחה פשות מתנתקת. שלחתי להם אתמול פקס עם הסבר ובקשה לחזור אלי בהקדם ע"מ שאוכל להסדיר את התשלום בזמן, אך אף אחד לא חזר אלי.
אני רוצה לברר למה שלחו לי טופס לתשלום עם סכום מופרז אך אין לי כל אפשרות, כי באגף גביה של רשות השידור פשוט לא מגיבים!
ואני מפחד שיאשימו אותי אח"כ שלא שילמתי את האגרה בזמן עם כל היוצא מכך.
מבקש את עזרתכם!!
תודה מראש ובברכה,
אלכסנדר גרמן
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזרו אלי מרשות השידור ע"מ שאוכל לעשות בירור לגבי שכום התשלום פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה