פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לא מוצדקת לתשלום אגרת טלויזיה נושא התלונה:
גונן ענת שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים פתחתי מכון קוסמטיקה בהרצליה. על מנת להציג בפני הלקוחות בצורה ברורה את השרותים הניתנים במכון מיקמתי במכון טלויזיה שמחוברת למכשיר DVD. מכשיר ה DVD מנגן "בלופ" סרטוני הסבר על המכשירים בהן אני משתמשת במכון.
הטלויזיה מעולם לא חוברה לחברת הלוין או לחברת הכבלים ואין לי כל סיבה לעשות זאת. קיבלתי מספר פעמים בקשות לתשלום אגרת טלויזיה שעבורן הגבתי בשליחת פקס שבו אני מסבירה את הטעות. מעולם לא קיבלתי תגובה מרשות השידור.
ניסיתי עשרות פעמים להתקשר לרשות השידור למספר המופיע בהודעות התשלום
כמובן שהתקשרתי בשעות הפעילות ככפי שמופיעות. אף אחד לא ענה לי מעולם.
בשבוע שעבר קיבלתי הודעה מחברת עורכי דין לפיה אני נדרשת לשלם את אגרת הטלויזיה ממועד פתיחת העסק. אני מחשיבה את עצמי כאדם הגון והוגן. היחס וההתנהלות המחפירה של רשות השידור כלפי גורמים לי לאי נוחות רבה.
מבקשת לשלוח אלי בדחיפות סוקר (שלא צריך להגיע "כגנב") ולבדוק את אמיתות דברי. מבקשת לבטל לאלתר את הבקשה לתשלום האגרה.
אשמח להציג בפני כל אדם את כל המכתבים ששלחתי בשנתיים האחרונות לרשות השידור ושאף אחד מהם לא זכה להתיחסות.
עלבוןועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה