פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום אגרת טלוויזיה - היעדר מקלט עיד"ן במכשיר טלוויזיה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתגוררת בחיפה עם בעלי ובזמן אחרון התחלנו לקבל הרבה מכתבים מטעם רשות השידור בקשר לתשלום "חוב" שנצבר עבור שימוש במקלט טלוויזיה.

דבר ראשון, ברצוני לציין כי אומנם רכשנו טלוויזיה בחודש יוני 2010 אך מכשיר טלוויזיה שברשותנו אינו משמש מקלט לשידורי טלוויזיה, אלא אך ורק צג שמחובר לסטרימר\מחשב.

דבר שני, החל ב-31 במארס 2011, השידור האנלוגי בישראל נפסק, ובמקומו פועל שידור דיגיטלי - עיד"ן פלוס. במסך טלוויזיה שלנו לא קיים מקלט עיד"ן, כלומר טלוויזיה שלנו לא מסוגלת פיזית לפעול בתור מקלט ולקלוט את השידורים של הרשות.
בעניין זה, ברצוני להזכיר על פסק הדין שהתקבל במהלך המשפט של רשת הנעלה ואופנה "קולנוע חדש" נגד רשות השידור: בפסק הדין זה קיבלה השופטת חנה פלינר את הטיעון ופטרה את החברה מתשלום אגרה החל ממארס 2011, היות שמיום זה אין לטלוויזיות "פוטנציאל קליטה". לדבריה, "מכשירי המבקשת אינם מהווים עוד תחנה לקליטת שידורים, ואינם מהווים מקלט טלוויזיה על פי המבחן הפונקציונלי, ולאור השינויים הטכנולוגיים בעת האחרונה".

כך שגם הטיעון של הרשות בנוגע ל-"תשלום שמתבצע הוא עבור הפוטנציאל לקלוט שידורים ולא לשימוש בפועל" לא תקף אף הוא לגבינו: לא קיים למכשיר טלוויזיה שלנו פוטנציאל לקלוט שידורים של רשות השידור.

דבר שלישי, נשמח אם רשות השידור תשלח אלינו טכנאי-בודק שיוכל לוודא כי מכשיר טלוויזיה שלנו לא יכול לשמש בתור מקלט לשידורים של רשות השידור.

לאור הנאמר, איני רואה שום סיבה לחייב אותנו באגרת טלוויזיה החל מ-31.03.2011.

אודה לטיפול מעמיק בעניין.
כספי סוג הנזק :
ביטול חוב מ-31.03.2011 והפסקת חיוב מעכשיו והלאה פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי שם ותפקיד:
החוק מחייב אותך לשלם אגרה גם בגין המקלט שאצלך
החוק ברור ומפרט היטב את הדברים !
תגובה:
לשלם את החוב .
ניתן לפנות במייל ישירות לחיפה
[email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה