פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אגרה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי בעיה, יותר נכון למשפחה שלי.
אמא שלי זה שנים לא עבודת. ואנחנו מקבלים הבטחת הכנסה. לפי מה שידוע לי מי שמקבל הבטחת הכנסה לא אמור לשלם בכלל אגרת טלויזיה וזה גם מה שאמרו היום בערוץ 9.
כאשר קיבלנו מכתב שאנחנו חייבים לשלם אגרת טלויזיה מלפני חצי שנה -שנה (האגרה לפני אחרונה) היה שם סכום מסויים של כסף. ניסינו להשיג את הנציג שלהם ובגלל שהם מקבלים טלפונים רק פעמיים בשבוע היה קצת בעיה.
השגנו את הנציג שלהם והסברנו להם שאנחנו על קיצבת הבטחת הכנסה הנציג שלהם אמר: זה לא נחשב כיום, פעם מי שקיבל הבטחת הכנסה היה לו פטור וכיום כולם חייבים לשלם אגרת טלויזיה.
נאלצנו לשלם את הלפני אחרונה ואת האחרונה עם ריביות ולמרות שהם יודעים שאנחנו על הבטחת הכנסה בכל זאת מאלצים אותנו לשלם לדעתי זה ממש עוגמת נפש ונזק כספי הם גורמים לנו כי אמא שלי הרבה שנים לא עבדה אבא שלי בקושי עובד עם משכורת עלובה של 500 ש"ח בחודש.

אני מצטער שאני מפרסם שוב את ההודעה פשוט בלי כוונה בתלונה הקודמת לא ידעתי איך להחזיר תגובה וסימנתי שקיבלתי תשובה מבית העסק

בכל מקרה ת.ז. של אמי - 309161115
עוגמת נפש, עלבון, כספי. סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
צר לי לשמוע על כך אבל רשות השידור היא גוף שפועל עפ"י חוק ולא תמיד זה עם הרגש וההגיון
אנו מודעים למצב כלכלי של לקוחות ולא תמיד ניתן לעזור .
חוק הבטחת הכנסה שונה ע"י הממשלה זה היה מימון כלומר שילמו עבורו אגרה לנו זה היה טוב יותר
תגובה:
להבא יש להביא ניירת על רקע כלכלי למשרד וניתן את התשלום השוטף לשלם ללא הקנסות
(שלא תזדקקו)
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה