פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות פנייות חוזרות ונשנות - הערוץ הראשון אינו משדר באמצעות הלווין עמוסd נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קליטת שידורי הטלביזה בישראל מתבצעת באמצעות שלוש דרכים שונות:
1. באמצעות אנטנה
2. באמצעות חברת הכבלים או הלוויין (הוט או יס)
3. באמצעות צלחת פרטית.
שלא כמו ערוץ 2 וערוץ 10, המשודרים גם באמצעות הלוויין עמוס, רשות השידור נמנעת משידורי הערוץ הראשון באמצעות הלווין, מה שמצריך את האזרח, לא רק לשם אגרה, אלא גם להתחבר להוט או יס, או להתקין אנטנה על הגג. למה? בכל העולם עוברים לשידורי לוויין, כל מדינה בעולם (כן, אפילו בנגלדש, אלג'יריה, לוב), משדרת באמצעות הלווין, ורק כאן בישראל, האזרח צריך להתחנן כדי לקלוט שידור טלביזיה. שמעתי, אפילו, שיש שמועות על כך, שקיים הסכם בין רשות השידור והוט ויס, שלא ישודר הערוץ הראשון בלוויין, כדי למנוע בריחת מנויים לצלחות הפרטיות, אך אינני יודע אם נכון הדבר, ואני מסרב להאמין בכך. פניותיי החוזרות ונשנות לדובר רשות השידור פשוט לא נענו. אנא עזרו לנו. תודה.

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה