|
|
|
|
|
|
התראות בגין אי תשלום האגרה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנחנו נכנסנו לבית שלנו ביולי השנה. לאחר בירור מול שרות הלקוחות של רשות השידור - אני לא צריכה לשלם שנה שלמה היות ובחצי שנה לפני שנכנסנו לבית שלנו גרנו אצל אבא שלי ( עד שהבניה תסתיים ) אבא שלי שילם את האגרה ומשלם כל שנה. כפי שאמרתי לאחר בירור אני צריכה לשלם מחצית מן התשלום - דבר שעשיתי!!!
ובמקביל פניתי לרשות השידור שוב דר שירות הלקוחות - דבר שמאוד קשה לביצוע ופניתי בפקס לסניף הראשי מספר פעמיים ביקשתי שייחזרו אלי לאחר קבלת הפקס ושיתדרכו אותי אילו מסמכים אני צריכה לשלוח להם על מנת לאמת את זה שנכנסתי לבית ביולי - לא רק שאין קול ואין עונה ( ושוב אני מדגישה פניתי הרבה פעמים דרך פקסים לסניף הראשי ודרך שירות לקוחות) אלא אני מקבלת גם כל מיני התראות - שיעקלו לי , שיתבעו אותי ואני שואלת למה!!!!!<|?????? למה אני מקבלת את ההתראות האלו ? שילמתי מחצית בדיוק כפי שאני צריכה לשם! השירות ברשות השידור אינו יעיל , אין שירות . זה לא יתכן שמחייבים מדינה שלמה לשלם והם לא דואגים למספיק אנשי שירות ומספיק ימי עבודה לענות לתושבים( עונים לשיחות רק בשעות מסויימות בימי ראשון ושני) איך אפשר ככה לקבל שירות נורמאלי??? גם ככה כול מי משלם ארנונה מרגיש פרייאר לפחות לתת את שירות טוב להיות נחמדים , אפילו אל תהיו נחמדים - אבל תענו לפניות הציבור!!! זה לא יתכן שכמה חודשים אני "רודפת אחריכם " ואתם ברוב חוצפתכם מטרידים אותי עם כל מיני התראות!!! אני מבקשת לעשות בדק בית לחזור אלי . אני יודעת שיש לי זכות להתעצבן ולתבוע בגין הטרדה! אני פועלת על פי החוק ומצפה מרשות השידור לדבר המינימלי ביותר - לענות לפנייתי - ולהפסיק באופן מיידי לשלוח התראות למינהן אלי הביתה!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לענות לפנייתי - אילו מסמכים צריך להמציא על מנת לסג |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כללי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|