פרטי התלונה

תלונות כללי

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראות בגין אי תשלום האגרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנחנו נכנסנו לבית שלנו ביולי השנה. לאחר בירור מול שרות הלקוחות של רשות השידור - אני לא צריכה לשלם שנה שלמה היות ובחצי שנה לפני שנכנסנו לבית שלנו גרנו אצל אבא שלי ( עד שהבניה תסתיים ) אבא שלי שילם את האגרה ומשלם כל שנה. כפי שאמרתי לאחר בירור אני צריכה לשלם מחצית מן התשלום - דבר שעשיתי!!!
ובמקביל פניתי לרשות השידור שוב דר שירות הלקוחות - דבר שמאוד קשה לביצוע ופניתי בפקס לסניף הראשי מספר פעמיים ביקשתי שייחזרו אלי לאחר קבלת הפקס ושיתדרכו אותי אילו מסמכים אני צריכה לשלוח להם על מנת לאמת את זה שנכנסתי לבית ביולי - לא רק שאין קול ואין עונה ( ושוב אני מדגישה פניתי הרבה פעמים דרך פקסים לסניף הראשי ודרך שירות לקוחות) אלא אני מקבלת גם כל מיני התראות - שיעקלו לי , שיתבעו אותי ואני שואלת למה!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לענות לפנייתי - אילו מסמכים צריך להמציא על מנת לסג פתרון נדרש :

כללי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה