פרטי התלונה

תלונות כללי

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום שגוי אגרת טלוויזיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתגובתו של בועז אברהמי ראש תחום חוץ. אני רוצה לחזור שנית ולשנן את הדברים אינני מחזיק מקלט,ואני לא בעלים של שום מקלט טלוויזיה, מעולם לא רכשתי מקלט טלוויזיה,וכנראה שדבריי לא הובנו נכון.אני לא מתגורר בדירה זו ובטוח שלא משלם שכ"ד. אין לי מושג על סמך מה הגעת למסקנה זו. יש לי הרגשה שהמידע שלכם מבוסס על זה שבעבר עזרתי למשפחה המתגוררת בכתובת המבוקשת לתשלום האגרה בתשלומים לחברת יס מכרטיס האשראי הפרטי שלי אבל מסתבר כנראה שאתם מנצלים את זה וזה לא דבר יפה לעשותו. אבקש בפעם השניה לבטל לאלתר את תשלום האגרה המופיע על שמי,ולקרוא את המכתב בהבנה. הנני אזרח המשלם את חובתיי למדינה ביושר בכל נושא שהוא וביום שאענה לאחד מהתנאים המופיעים אצלכם לתשלום האגרה, אשלם זאת ע"פ חוק. בברכה איציק
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול תשלום האגרה השגוי פתרון נדרש :

כללי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה