פרטי התלונה

תלונות Best4u

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר אחרי הרבה בעיות ובלי תעודת אחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי צורב מאתר BEST4U ואחרי איזה 3 שבועות שהוא לא הגיע אליי החלטתי להתקשר אליהם ולבדוק מה קורה עם הצורב..
אחרי איזה שבוע שניסיתי להשיג אותם בלי הצלחה הם סוף סוף ענו לי לטלפון.. סיפרתי להם שעוד לא קיבלתי את הצורב והם אמרו שיחזירו לי תשובה.
חיכיתי כמה ימים וראיתי שלא קורה כלום והחלטתי להתקשר אליהם עוד פעם.
אחרי כמה ימים הצלחתי להשיג אותם והסברתי להם עוד פעם את הבעיה ואמרתי להם שדיברתי איתם כבר ולא קרה עם זה כלום ולבסוף היא אמרה שהייתה בעיה עם המשלוח וישלחו לי את הצורב עוד פעם.
קיבלתי את הצורב אחרי כשבוע - שבוע וחצי והם הפתיעו אותי בכך שנתנו לי צורב מדגם טיפה יוצר חדש ורשמו לי בדף שבגלל העיקוב החליטו לתת לי צורב יותר טוב שעולה 50 ש"ח יותר (בדקתי והוא באמת 20 ש"ח יותר אבל בכל זאת יפה מצידם..)
אבל מה? לא קיבלתי תעודת אחריות עם הצורב ומנסיון שלי צורבים נהרסים די מהר..
אז עוד פעם ניסיתי להתקשר אליהם וכרגיל לקח כמה ימים עד שענו לי ואמרתי להם מה קרה ואמרו שישלחו לי לפקס שנתתי להם.
אחרי שבוע ראיתי שלא מגיע התקשרתי עוד פעם לקח כמה ימים והם בדקו ואמרו ששלחו לי למרות שלא קיבלתי כלום והבטיחו לשלוח עוד פעם..
חיכיתי כמה ימים שלא הגיע ואני מנסה כבר איזה שבוע להתקשר אליהם וכלום.. אף אחד לא עונה..
אני כבר התייאשתי מהם ואני לא יודע כבר מה לעשות...
אין אחריות על מוצר סוג הנזק :
לשלוח לי תעודת אחריות על המוצר.. ולשפר דחוף את השר פתרון נדרש :

Best4u שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה