פרטי התלונה

תלונות Best4u

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקת רכישה ע"י החברה לאחר ביצוע ההזמנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ראשון לציון רח' רוז'נסקי 11 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב1/12/05 הזמנתי דרך האתר מכשיר די.וי.די קורא DIVX של XORO דגם HSD-415
במחיר של 498ש"ח כולל משלוח ומייד קיבלתי מהאתר אישור למייל עם פרטי ההזמנה, מספרה, פרטי הספק וכו'. באותו היום בערב התקשרה אלי נציגת האתר ולקחה את פרטי כרטיס האשראי שלי לחיוב. סוכם,שמכאן ואילך אהיה בקשר עם הספק (פירלס שיווק) ,כי ההזמנה תועבר אליו. אך לא ביום ראשון, 4/12 ולא ביום שני ,5/12, הספק לא הצליח, לדבריו, לאתר אצלו את ההזמנה שלי. בסופו של דבר, לאחר אין ספור נסיונות לברר עם שירות לקוחות של האתר(שכמעט ואינו קיים,כי רוב הזמן עונה תקליט) ועם הספק, גילו לנו נציגי שירות הלקוחות, כי המחיר הוא טעות ולא נוכל לקבל את המכשיר במחיר זה. את המחיר "הנכון" הם הבטיחו "לבדוק ולמסור" לנו, אבל איננו מתכוונים לשלם מחיר אחר מלבד המחיר, שהופיע באתר ובאישור ההזמנה שלי, כי מדובר בהפרת חוזה. נכון לרגע זה ניתן לראות את ההזמנה שלי באתר עם סטטוס "הועבר לספק", אך אנשי האתר טוענים ,שעל-פי תקנון שלהם מותר להם חד-צדדית לבטל הזמנה בגלל טעות, הצהרה ,שמתירה חופש פעולה בלתי נדלה לאתר בלבד ועל כן ,מופרכת מיסודה. דרך אגב, המחיר ה"לא נכון" (498 ש"ח) הופיע באתר עד ליום שני בערב(5/12),עד שהערתי על כך לשירות לקוחות ומייד לאחר מכן הם מיהרו לתקנו ל790ש"ח.
מצפים מאתנו,כמובן,שנבטל את ההזמנה או שנרכוש את המכשיר במחיר ה"נכון", אבל זה לא יקרה. בינתיים, בגלל BEST4U, אנחנו נשארים בלי המכשיר ועם תחושה נוראית, שרימו אותנו.
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
לספק מיידית את המוצר,שהוזמן, במחיר ,המופיע ההזמנה, פתרון נדרש :

Best4u שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה