פרטי התלונה

תלונות Best4u

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קוויקנט- תרצה 15 ר"ג. כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/10/05 ביצעתי רכישה מקוונת של צורב DVD, זמן אספקה שבועיים, עד היום לא קיבלתי כלום והתשלומים כבר ירדו.(270 ש"ח).
גם לאחר התכתבויות ושיחות עם שרות לקוחות של בסט-פור-יו למרות ההבטחות לא קיבלתי כלום, הספק הוא קוויקנט אבל הם לא עונים בטלפון 5747060-03, זה הטלפון בהזמנה וגם לפי השירות לקוחות.
מספר ההזמנה הוא 14295.
עגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה את כספי חזרה. פתרון נדרש :

Best4u שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה