פרטי התלונה

תלונות Best4u

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריכשת צורב DVD ואי אספקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/12/2005 רכשתי צורב DVD של חברת LG, מס' הזמנה 16089.
בתאריך 10/12/05 חיוב כרטיס האשראי שלי בסך של 273 ש"ח. המתנתי מספר ימים לקבל את הצורב ומשזה לא בא התקשרתי לשירות הלקוחות של האתר. שאלתי את נציגת השירות מדוע חיבו את כרטיס האשראי שלי אם טרם שלחו את המוצר. מנסיוני בקניה דרך האינטרנט לרוב הכרטיס מחיוב בסמוך למשלוח. הנציגה השיבה שטרם עברו 14 ימי עסקים ואין טעם לפנות אליהם או אל החברה המספקת קוויקנט.
פה חייבים לעצור את תאור המקרה בכדי להסביר שאתר המכירות BEST4U הוא מיסודה של חברת קוויקנט וזה ע"פ הצהרתם. ולמרות זו הם שומרים בהדיקות על ההפרדה המדומה הזו.
משחלפו 14 ימי עסקים ועוד כמה ימים התקשרתי שוב לחברת BEST4U שם נמסר לי שיפנו "לספק" ויבטלו את המשלוח. ביקשתי לקבל אישור כלשהו במייל או בכתב לביטול בכדי שתנוח דעתי ואוכל לרכוש צורב במקום אחר. בתגובה נמסר לי שאישור יתקבל רק מאת הספק שמספרו מופיע באתר. וכנגד טענתי שהספק לא עונה באותו מספר השיבה נציגת השירות כי שעות המענה הן ביום ג' בין 13:00 ל17:00 (שרות לקוחות נוח וידידותי למשתמש? לא ממש). מציוד במידע חשוב זה ניסיתי בכל כוחי ובכל כוחה של אצבעי לחייג שוב ושוב לקוויקנט אך כמו צורב גם תשובה לא הייתה.לאחר עוד כמה ימים התקשרתי שוב לשירות הלקוחות של האתר ודרשתי שיבוטל החיוב לאלתר. או לפחות עד סוף השבוע. (השיחה התנהל ביום ראשון) נציגת השירות סירבה להתחייב ואפילו טענה שזה לא יקרה עוד השבוע. אינני מבין מדוע מחייבים את הכרטיס בתוך חמישה ימים ואילו לזכות את הכרטיס לא ניתן זכות עדיין בתקופה העולה על שבועיים. ולהזכירכם טרם הוחזר לי כספי וודאי שעדיין אין לי צורב חודש לאחר שהזמנתי.
כספי סוג הנזק :
החזר מידי של הכסף ורצוי גם פיצוי על חודש המתנה לחי פתרון נדרש :

Best4u שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה