|
|
|
|
|
|
טיפול בהזמנה דרך האינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מוצר שהזמנתי דרך האתר באינטרנט לא סופק למרות הבטחות חוזרות ונשנות לבסוף נאלצתי לבטל את ההזמנה ולרכוש את המוצר בחנות. עד היום חודשיים ויותר מאז הביטול עדיין לא הושב כספי שנגבה עבור המוצר שלא סופק. שוב בכל פנייה אליהם מובטח לי ההחזר אך דבר לא קורה. כמו כן קשה מאד להשיגם בטלפון.
|
עוגמת נפש,בזבוז זמן, כספי |
סוג הנזק : |
להזהר בקניות באינטרנט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Best4u שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|