מתן מידע לא נכון ,שרות לקוי ויחס מזלל |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בן יהודה 100 ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בלי לפגוע בזכויות
א/ג. נ
הנדון : שרות לקוי , יחס מזלזל בסוכנות הנסיעות 747
ברצוני לדווח על שרות לקויי , סוכני נסיעות לא מקצועיים בסוכנות הנסיעות 747 .
ביצענו הזמנה באינטרנט בסוכנות 747 ביום שבת 1.7.06 , לחבילת נופש לצפון איטליה ,אגם גרדה, ליום שבת ה 8.7.06 ובקשנו לאשר למחרת, עם איש שרות , קבלנו את אתי שאמרה שיש צורך באשור מחו"ל ועלינו להמתין 48 שעות אך אם נבטל את העסקה אנו חייבים בתשלום מלא 100% .
1. האישור לא היגיע אחרי 48 שעות , התקשרנו והסוכנת סיפרה שאין עדין אשור . אישור לא הגיע גם אחרי יומיים ( יום ד')
התקשרנו שוב ואין אישור . אנו אמורים לטוס בשבת , אסור לנו לבטל ואין לנו מקום ללון בו . אחרי שערבנו את "אופיר טורס" התברר שאין מה לחכות כי אין מקום במלון. התקשרנו לאתי שחיפשה מקום אחר , אך שוב אין ממנה תשובה
אם אנו לא היינו מתקשרים אליה היינו יכולים לחכות עד היום . הגיענו לסוכנות ביום ה' יומיים לפני הטיסה כדי לקבל מקום לינה ( הרי אסור לנו לבטל את העסקה) .רונן מנהל החברה שקיבל אותנו אליו טלפן וקיבל אישור למלון אחר בסביבה .
2.במקום הלינה שילמנו 52 יורו על מצעים ,למרות שאמרו לנו בפרוש כי התשלום רק עבור ניקיון והסכום לא יעלה על 70 יורו .בנוסף לתשלום השהייה . המידע של סוכנות הנסיעות אינו נכון , ויצאנו מופתעים ובארנק נשארו פחות 52 יורו
3. בכרטיס האשראי שלי אי אפשר היה להשתמש בכל הטיול כי רונן ביקש אישור לתשלום עבור הטיול מכרטיס אשראי שלי , חייב כרטיס של בעלי והכרטיס שלי נשאר בהמתנה בכל השבוע של הטיול .
4. כשחזרנו וסיפרתי למנכ"ל רונן , סוכן הנסיעות שלי, על עוגמת הנפש שלנו כי לא קניתי בדיוטי פרי כפי שהבטחתי לבנים כי אין לי אישור בכרטיס האשראי ( בשבת אין אפשרות לדבר עם הבנק או כל גורם מטפל אחר) , רונן אמר שהוא לא משקית ת"ש ושלא אבוא אליו בטענות . כך אמור סוכן נסיעות לדבר??????????
5. פנינו אל רונן המנכ"ל לגבי החזר כספי לאחר שהצגנו קבלה עבור תשלום מצעים, ועד עכשיו אין תגובה . לא עונים לנו בסוכנות 747 ולא חוזרים אלינו בתשובה .
מאוכזבים מכם , לא ניסע יותר איתכם ולא נמליץ לחברים ולקרובים .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי של 52 יורו + מכתב הסבר . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|