פרטי התלונה

תלונות 747

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע לא נכון ,שרות לקוי ויחס מזלל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן יהודה 100 ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בלי לפגוע בזכויות

א/ג. נ
הנדון : שרות לקוי , יחס מזלזל בסוכנות הנסיעות 747

ברצוני לדווח על שרות לקויי , סוכני נסיעות לא מקצועיים בסוכנות הנסיעות 747 .
ביצענו הזמנה באינטרנט בסוכנות 747 ביום שבת 1.7.06 , לחבילת נופש לצפון איטליה ,אגם גרדה, ליום שבת ה 8.7.06 ובקשנו לאשר למחרת, עם איש שרות , קבלנו את אתי שאמרה שיש צורך באשור מחו"ל ועלינו להמתין 48 שעות אך אם נבטל את העסקה אנו חייבים בתשלום מלא 100% .
1. האישור לא היגיע אחרי 48 שעות , התקשרנו והסוכנת סיפרה שאין עדין אשור . אישור לא הגיע גם אחרי יומיים ( יום ד')
התקשרנו שוב ואין אישור . אנו אמורים לטוס בשבת , אסור לנו לבטל ואין לנו מקום ללון בו . אחרי שערבנו את "אופיר טורס" התברר שאין מה לחכות כי אין מקום במלון. התקשרנו לאתי שחיפשה מקום אחר , אך שוב אין ממנה תשובה
אם אנו לא היינו מתקשרים אליה היינו יכולים לחכות עד היום . הגיענו לסוכנות ביום ה' יומיים לפני הטיסה כדי לקבל מקום לינה ( הרי אסור לנו לבטל את העסקה) .רונן מנהל החברה שקיבל אותנו אליו טלפן וקיבל אישור למלון אחר בסביבה .
2.במקום הלינה שילמנו 52 יורו על מצעים ,למרות שאמרו לנו בפרוש כי התשלום רק עבור ניקיון והסכום לא יעלה על 70 יורו .בנוסף לתשלום השהייה . המידע של סוכנות הנסיעות אינו נכון , ויצאנו מופתעים ובארנק נשארו פחות 52 יורו
3. בכרטיס האשראי שלי אי אפשר היה להשתמש בכל הטיול כי רונן ביקש אישור לתשלום עבור הטיול מכרטיס אשראי שלי , חייב כרטיס של בעלי והכרטיס שלי נשאר בהמתנה בכל השבוע של הטיול .
4. כשחזרנו וסיפרתי למנכ"ל רונן , סוכן הנסיעות שלי, על עוגמת הנפש שלנו כי לא קניתי בדיוטי פרי כפי שהבטחתי לבנים כי אין לי אישור בכרטיס האשראי ( בשבת אין אפשרות לדבר עם הבנק או כל גורם מטפל אחר) , רונן אמר שהוא לא משקית ת"ש ושלא אבוא אליו בטענות . כך אמור סוכן נסיעות לדבר??????????
5. פנינו אל רונן המנכ"ל לגבי החזר כספי לאחר שהצגנו קבלה עבור תשלום מצעים, ועד עכשיו אין תגובה . לא עונים לנו בסוכנות 747 ולא חוזרים אלינו בתשובה .



מאוכזבים מכם , לא ניסע יותר איתכם ולא נמליץ לחברים ולקרובים .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של 52 יורו + מכתב הסבר . פתרון נדרש :

747 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה