|
|
|
|
|
|
הטעיה מוחלטת לגבי סדרי טיסות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה לגבי אי נתינת מידע מלא לגבי הדרך הלוך למינכן - הטיסה חזרה הייתה טיסה ממינכן בערב שנוחתת בפרנקפורט ב10 בערב. טיסת ההמשך לארץ הוזמנה ל10 בבוקר למחרת כיוון שנאמר שזאת היחידה. כמוכן נאמר לי שכיוון שיש המתנה של יותר מ 3 שעות חברת התעופה לופטהנזה תדאג לי למלון.
תגובת לופטהנזה הייתה שכיוון שיש טיסת המשך ישירה שיוצאת ב22:30 - לא יסופק לי מלון על חשבונם. לאחר בדיקה כל המלונות מסביב היו מלאים לחלוטין כך שבסופו של דבר נאלצתי להמתין 13 שעות בשדה התעופה (במקרה גם חליתי ביום לפני החזרה, דבר שהוסיף כמובן על עוגמת הנפש העצומה)
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
747 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|