פרטי התלונה

תלונות 747

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי , חוסר טיפול והתעלמות מלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אשתי רכשה דיל דרך 747 לברצלונה. עם הגיעה לברצלונה לא הגיעה איתה המזוודה אלא הגיעה רק בערב שלמחרת. לאחר חזרתה פניתי ל 747 על מנת לברר מה הפיצוי הנהוג שמגיע לאשתי בגין העוול שנגרם לה.השארתי ב 747 למעלה מ 10הודעות לרפרנטית בשם טל שאמרו לי שהיא מטפלת בנושאים מסוג זה , אך ללא שום מענה. לבסוף \ לאחר מערכת "תיחמונים" הצלחתי לדבר עם בחור בשם יובל שהביר שהוא מנהל את העסק , ענה באדיבות ואף אמר לי לפקסס לו מכתב עם השתלשלות הארועים והוא יטפל בבעיה שלי . כמובן שנשלח פקס מסודר אך אין קול ואין עונה מחברת 747. פניתי שוב. השארתי שוב הודעות וכשהתעקשתי ונשארתי על הקו , אמרו לי שיחזור אלי בחור בשם רונן שהוא האחראי. באופן "מפתיע" לא חזר אלי רונן ולא חזרו אלי מ 747 ובנסיונותיי להתקשר עם המנהל רונן , נאמר לי שהוא עסוק , מאחר , בפגישה , לא מגיע ושאר טעמים. ב 1/6 אמי ואחיותיי טסות לשבוע באיטליה. לא הן ולא מכריי ירכשו לעולם יותר באמצעות 747. הוכחתם לי שדיל זול שאתה מפרסמים באינטרנט הוט על חשבוני !!! אני נאלץ לשלם עבור שרות לקוי ולהתאכזב שבחרתי להיות לקוח שלכם.
כספי סוג הנזק :
קבלת פיצוי בגין איחור הגעת כבודה כמקובל ויחס הוגן ללקוח פתרון נדרש :

747 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה