|
|
|
|
|
|
רמאות |
נושא התלונה: |
S מיטל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה לים המלח לסופ שבוע, התקשרתי לוודא שהכל בסדר ושאין בעיה אמרו לי כי אין בעיה והנופש שלי מאושר, התקשרתי שוב לפני שאני אמורה לנסוע לבית המלון ונאמר לי כי הנופש שהזמנתי בכלל היה לאמצע שבוע ולא לסופשבוע בקשתי מנהל והוא אמר לי אני מצטער הנופש שלך היה לאמצע שבוע ולא לסופשבוע שאלתי אותו מה פשר הדבר ולמה לא אמרו לי את זה וניהלתי איתו שיחה בטלפון דיי ארוכה ומשעממת אך חסרת תועלת והוא אמר כי הוא אינו יכול לעזור לי וזהו. וכל זה למרות שהזמנתי חופשה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי ותשובה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
747 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|