|
|
|
|
|
|
החברה מסרבת לזיכוי! |
נושא התלונה: |
דודפור שרין |
שם/כינוי: |
יום שלישי 15 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון חוצות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב! לפני כשבועיים קניתי זוג נעליים בחנות, לאחר פעמיים בלבד שנעלתי את הנעליים!! הסולייה הקדמית נפתחה,בפנותי לסניף שבו קניתי את הנעליים( יומיים כעבור הקנייה) מנהלת הסניף סירבה לתת לי זיכוי על סכום הנעליים ושלחה אותם לתיקון.
כאשר פניתי לסניף בכדי לקחת את הנעליים( לאחר התיקון) יש לציין שהנעליים תוקנו בצורה לא אסתטית לחלוטין! עם סימני שאריות דבק על הנעל והסוליה! בראותי זאת ביקשתי ממנהלת הסניף שאינני מעוניינת בנעל ושתתן לי זיכוי על סך הנעליים היא הודיעה בנחרצות שאין אפשרות כזו!
זה נראה לי מגוחך לחלוטין שאחרי פעמיים!! פעמיים שנעלתי את הנעל היא נקרעה כך! ועוד מסרבים לזכות אותי! פשוט בושה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|