פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 16.9.13 רכשתי 3 חולצות ברנואר נמל ת"א ( עליי לציין שאני מאיזור הקריות) בין הפריטים שרכשתי היתה חולצה שהייתי אמורה ללבוש אותה באותו היום לאירוע. אחראית משמרת בשם אושרת בחנות בתל אביב אמרה לי ולבעלי שאשלם על החולצה ואקח אותה באותו הערב מהקריון בקרית ביאליק. איך כשחזרתי מתל אביב נסעתי ישר לקריון ואז נאמר לי להפתעתי הרבה שהחולצה לא נמצאת בחנות רק תוך 4 ימי עבודה . התאכזבתי מאוד כי הייתי צריכה אותה לאירוע. (עלי לציין שאני ובעלי אנשים משכילים שבטוח הבנו את אושרת !!!
עברו שבועיים ועדיין החולצה לא הגיעה מאוד כעסתי והחלטתי לבטל את ההזמנה. נסעתי לקריון בתאריך 3.10.13 הם נתנו לי טופס בקשה להחזר כספי מספר :4640 ומאז אני נוסעת לקריון , מצלצלת בלי סוף גם לחנות וגם לשירות לקוחות ולא קיבלתי את כספי בחזרה.!!!ואני שואלת האם כך מתנהלת חברה רצינית? האם מכבודי להתחנן ןלבקש את כספי? מי יפצה אותי על הנסיעות שלי לחברה?? על הזמן שלי? ועל הכעס הנוראי שאני חווה!!!מחכה לתשובתכם המהירה!!!!
ואני עדיין משאירה הודעות לשירות לקוחות ולא חוזרים אלי.
אני חייבת לציין שביקשתי משירות לקוחות לדבר עם מנהלת שירות לקוחות היא אמרה שתמסור למנהלת וכמובן לא שמעתי מאף אחד כלום.

כספי סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה