פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר שנקרע נושא התלונה:
כהן נטלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
צומצ בילו כתובת:
עודפים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 5.11 רכשתי תיק מרנואר לאחר פעמים שהשתמשתי בו התיק נקרע באופן שבכלל לא ניתן להשתמש בו לאחר מכן הגעתי לסניף רנואר עודפים בבילו בתאריך 13.11 בסביבות השעה16:04 המוכרת טענה שזה תיק סןג ב ולכן אין החלפה היא אמרה שלקחתי את התיק ממחלקת סוג ב , אז אמרתי לה שזה ממש לא תחום במחלקה ואני לא אמורה לנחש שזה סוג ב אם אין שום שילוט ברור בקרבתו היו סה'כ 2 שלטים שמצויין עליהם סוג ב אחד ליד נעליים של גברים ואחד ליד חצאיות של נשים ובקרבת התיק לא היה שום שילוט המוכרת ענתה לי בתגובה מה נעשה שיש לקוחות דיסלקטים שלא רואים . בכל אופן יצאתי מהחנןת מאוכזבת וללא שום פתרון. לאחר מכן התקשרתי לשירות לקוחות בתקווה לקבל יחס יותר אנושי ורק לאחר שבוע חזרו אליי דיברתי עם נציגה בשם גילה ברגע שהיא שמעה שמדובר בפריט פגום היא לא היתה מוכנה לשמוע ומיהרה לנתק את השיחה דיברתי איתה בתאריך 17.11 בסביבות השעה 13:50 . מקיצור היא אפילו לא ניסתה להקשיב למה שיש לי להגיד וגם אחריי השיחה איתה יצאתי מאוכזבת. הסחורה של השוק יותר איכותית מה זה מוצר שמחזיק יומיים?!? אגב כל חברה שמחזיקה מעצמה מגדילה ראש ובקופה אומרת ללקוח שהמוצר שהוא רכש זה מוצר פגום
עוגמת נפש סוג הנזק :
אותו תיק שיהיה תקין פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה