פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

ביום שישי האחרון 29/11/13 הלכתי לקנות לבעלי בקניון עזריאלי מתנה לכבוד החג. בחרתי בתיק מתוך מבחר התיקים שלכם וביום ראשון הבאתי לו את המתנה.

בעלי הכניס את המחשב הנייד, (כמובן המוכרים בחנות אמרו שהתיק מיועד ללפטופ), והתפרים של התיק מיד נקרעו.

ביום שני בעלי ניגש לחנות לקבל את כספו חזרה והמוכר בשום אופן לא הסכימה להחזיר לו את כספו, אלא אך ורק זיכוי לחנות.

כמובן שאילו ידענו שהאיכות של התיקים כ"כ ירודה, מראש לא היינו ניגשים לחנות.

אנו מבקשים לקבל את כספנו חזרה. שווי התיק 200 ש"ח ונחזיר לכם את הזיכוי הכספי.

תודה מראש,

דניאל ***.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה