פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוחות < נושא התלונה:
בסאילוב אביטל שם/כינוי:
‏שבת ‏14 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
הגעתי לרשת "רנואר " וראיתי מגף שמאוד אהבתי . פשוט לא הייתה מידה שלי ומוכר אמר לי שקודם כל את צריכה לשלם ורק לאחר אנו מזמינים ותוך שבוע מיום הקניה את תקבלי את הזמנה . וכך עשיתי :שילמתי במזומן וחיכיתי שבוע להזמנה . עבר כבר יותר משבועיים ועדיין אין מגף ובשירות הלקוחות של רנואר טוענים שאין מה לעשו תחכי . יחס גרוע מאוד , הלכתי לאותו חנות איפה ששילמתי כסף עבור המגף ונאמר לי כך " גב' תפני לשירות הלקוחות אנו לא יכולים לעזור לך ! ומנהלת אזור שרה אמרה למנהל החנות על תחזיר כסף ,אין מה לעשות שתפנה לשירות הלקוחות . מה זה היחס ? למה זכיתי לדיבור כזה ?
הייתי בהלם מהתשובה , שילמתי עבור המגף במזומן ועדיין לא קיבלתי אותו . מה זה ? אין עם מי לדבר , אין יחס, בשירות הלקוחות אין מענה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורשת להחזיר לי כל הכסף כולל עוגמת הנפש פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה