פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מעיל בעודפים שנפגם כעבור חודשיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים לערך רכשנו מעיל לגבר ברנואר עודפים בהרצליה,
עלות המעיל- 250 ש"ח.
כעבור חודשיים ואפילו פחות המעיל החל להתקלף ולהתפורר,
פנינו לרשת רנואר בפ"ת עם המעיל ההרוס שכבר אינו ראוי לשימוש ולצערי נתקלתי בתשובה מחפירה ומביישת-
לדבריהם, מאחר ומדובר במוצר שנקנה בחנות "עודפים" איננו
זכאים- לא להחזר כספי/לא להחלפת המוצר במוצר תקני וגם לא שליחתו לבדיקת במעבדה!
לא ייתכן שנשלם 250 ש"ח עבור מעיל חד פעמי ששימש אותנו פחות
מחודשיים! ואפילו להחלפתו במוצר תקין לא נהיה זכאים.
אם היינו מלכתחילה רוכשים אותו עם הנזק שבו- היינו לוקחים על עצמנו אחריות, אבל אני מניחה שאף אדם לא יקנה מעיל ב 250 ש"ח בידיעה שהוא אמור לשמשו אך ורק לחודשיים!!!!
אני מצפה להחזר כספי הולם במקרה זה, או החלפת המוצר במוצר חדש לכל הפחות!
יש לציין שאנחנו לקוחות ותיקים של רנואר ומקרה שכזה משאיר לנו חותם רע, וזלזול בלקוח ובכספו.
אודה להתייחסותכם בהקדם.
תודה
כספי סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה