מעיל פגום |
נושא התלונה: |
יום שני 23 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריית ביאליק |
כתובת: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני פחות משנה קניתי מעיל בחברת רנואר, דמוי עור, במחיר 450 ש"ח (בערך).
המעיל נקנה בסוף עונה ולכן לא לבשתי אותו הרבה. בתקופה שלא היה לי שימוש בו המעיל היה שמור בארון.
השנה לאחר חודש אחד שלבשתי את המעיל שמתי לב שהמעיל התחיל להתקלף. יש לציין כי גם אם מדובר בדמוי עור דבר זה לא אמור לקרות, בטח לא בחברה כמו רנואר שמחשיבה את הפריטים שלה לאיכותיים ולכן לוקחת עליהם מחירים בהתאם!!
לפני שבוע ויום הגעתי לחנות בקריון, ממנה נקנה המעיל. שאמרתי למוכר שאני מבקש שיחליפו לי אותו המוכר צחק לי בפנים ואמר שאין סיכוי שיחליפו אותו. רק לאחר שאמרתי שאפרסם את התלונה הגיע מוכר אחר שאמר שישלחו את המעיל לשירות לקוחות ויבדקו את התלונה. על השובר שקיבלתי רשום שאקבל תשובה תוך 6 ימי עסקים שכבר עברו, ואני עדיין ממתין לתשובה, ללא מעיל בחורף.
חשוב לציין שאני לקוח קבוע של רנואר, עם יחס כזה אני לא אחזור לקנות במקום!! נא בדיקתכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|