פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוברים חבר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.12 ,הגעתי לחנות רנואר בקניון בת-ים.
ביצעתי קניה על סך של 948 שקל, ביקשתי לשלם בכרטיס "חבר תווי זהב".אני לא ידעתי איך משתמשים בכרטיס זאת הייתה הקניה הראשונה שלי איתו. המוכר לא ידע בכלל שיש כרטיס כזה שמקנה הנחה, וגם לא ידע איך משתמשים בו. הוא ניסה להעביר את הכרטיס עצמו,וכמובן שלא בוצע חיוב עליו.לאחר בדיקה תוך כדי הודעות עם "כנראה" מנהל החנות הוא אמר לי שאני יעביר את הכרטיס אשראי של "חבר",ואני יקבל את ההנחה מחברת האשראי בעת ההורדה.
ביצעתי את העסקה תוך כדי שאני סומך על המילה שלו ושל המנהל. ולאחר כמה ימים היה תחילת חודש בדקתי בחיוב האשראי והעסקה חויבה במלואה.
פניתי ל"חבר" לבדוק אודות הנושא,ונאמר לי שבכלל הייתי צריך לרכוש תווים משופרסל לקנייה זו ואז לתת את השוברים לחנות.
בתאריך 1.1.14,ניגשתי לאותה חנות רנואר בקניון בת-ים, ובמקרה אותו מוכר היה שם.סיפרתי לו שמה שהוא אמר לי לא היה נכון,הוא התנצל בפני ואמר שאני ילך לקחת שוברים משופרסל,יחזור נעשה ביטול עסקה ונשלם מחדש רק הפעם מהשוברים.
אכן ניגשתי לשופרסל אך שם הייתה בעיה במחשבים לא ניתן היה לקבל מהם שוברים וזה גם אחרי מספר ניסיונות באותו יום.
בתאריך 2.1.14,ניגשתי שוב לאותה החנות רנואר בקניון בת-ים.
אך שהפעם על הקופה הייתה בחורה,נאלצתי לספר לה את כל הסיפור היא אמרה שהיא מצטערת ושהיא לא יכולה לעזור לי.
ושאני יפנה לשירות לקוחות,טענתי בפניה שאני קניתי ממנה את המוצרים הנ"ל,המוכר הוא זה שהטעה אותי ושהם יפנו לשירות לקוחות כי את השירות אני צריך לקבל מהם.
היא אמרה לי שאין בעיה שביום ראשון היא תפנה לשירות לקוחות כי כבר היה יום חמישי מאוחר והם לא עובדים.
אפילו רשמה לעצמה ביומן להתקשר לשירות לקוחות לקחה ממני טלפון.
עבר יום ראשון,עבר יום שני,הגיע אפילו יום שלישי,ואחריו גם יום רביעי לא טלפון ולא כלום.
אז שוב בפעם הרביעית נאלצתי להגיע לאותה החנות הפלא ופלא,הפעם על הקופה היה אותו בחור שבוצעה מולו הקניה.
אך שהפעם התירוץ היה הזמן הרב שעבר (שחשוב לציין שהזמן שעבר הוא בהטעיית החנות בלבד!!!).
שוב הוא דיבר עם מנהל החנות ,ואחרי המתנה של חצי שעה בחנות קיבלתי תשובה שאני זה שצריך לפנות לשירות לקוחות.
אחרי כמעט 10 שנים בלי הגזמה שאני קונה ברשת הזאת,התאכזבתי לקבל שירות כזה, הטעייה של מוכרים,חוסר רצון לעזור.
העיקר שהכסף שולם.
לא לתאר כמה פוגע הדבר גם אם מדובר בסה"כ בהנחה של 16%,
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה