|
|
|
|
|
|
אי החזרת זיכוי < |
נושא התלונה: |
יום שני 25 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
הרצליה שבעת הכוכבים |
כתובת: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מוצר מרנואר קניון שבעת הכוכבים.
המוצר נפגם, החזרתי אותו לחנות והם אמרו שרנואר צריכה לזכות אותי ב-200 ש"ח. בחנות ניפגשתי עם ליאב שאמר כי הוא מטפל בנושא זה.
לצערי אחרי כשנה טרם קיבלתי את הזיכוי המגיע לי.
אחרי שיחה עם שירות לקוחות מספר פעמים- פעם ראשונה הם אמרו שהנושא בטיפול. פעם שנייה- הם לא הכירו את הבעיה. פעם שלישית- אמרו שיחזרו ולא חזרו אלי. הגעתי שוב לסניף בהרצליה ושוב מנהל המקום אמר שאני אקבל את הזיכוי ואף פיצוי כספי. את הפיצוי שלחו לסניף רנואר חדרה (טרם לקחתי) אבל לא החזירו את הזיכוי שמגיע לי (די מצחיק). נמאס לי לרדוף אחריכם. פשוט לא נעים להגיע למצב שכזה.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
החזר כספי- לכרטיס אשראי!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|