פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל תל אביב כתובת:
נמל תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי בסניף מכנסיים במאה וחמישים שקלים. יום למחרת גיליתי באמצע הרחוב שהרוכסן פגום. הגעתי לאחר שבוע לאותו סניף והמוכרת סירבה לזכות אותי בגינם, כי טענה שעבר זמן רב מדי ושהיה עליי להחזיר אותם תוך 24 שעות! ורק אז הייתי זכאית לזיכוי. למרות שעפ"י החוק, גם אם לא היו פגומים היו אמורים לזכות אותי. מאז שנלקחו המכנסיים לתיקון, עברו עוד שבועיים ולא שמעתי דבר על המכנסיים. התחייבו לתקן תוך 5 ימי עבודה. בטלפון לא עונים, מבקשים להשאיר הודעה. השארתי. לא ענו.
מביש שונות ברשת כה גדולה מתנהגת בדרך של בעלי דוכן בשוק.
בזבוז זמן סוג הנזק :
זיכוי כספי בגין המכנסיים פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה