פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבת לקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
קניון מול הים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון , ה-23-2-14
נכנסתי לסניף רנואר לגברים בקניון מול הים באילת
מדדתי מספר פריטים ובחרתי שניים
תוך כדי שאני מודד את המכנסיים שאהבתי , המוכרת לא הפסיקה לנסות ולדחוף לי פריטים אחרים ללא הרף .
כשהסתכלתי על זוג נעליים שאהבתי ולא הייתה המידה שלי , המוכרת נכנסה לאטרף מכירות והרימה טלפון כדי להזמין לי את אותו זוג , אף על פי שחזרתי ואמרתי לה לא להזמין ושאינני מעוניין לקנות אותן , חיכיתי כעשר דקות עד שהתפנתה מסבב הטלפונים כדי לשלם על הפריטים שלקחתי , ובסופו של התהליך המייגע , כשאמרתי לה שאין צורך בכל המאמצים הללו , היא שלחה לעברי עקיצה פוגעת :
"לדעתי אתה סתם מחפש תירוץ לא לקחת את הנעליים בגלל המחיר"
אמירה זו גרמה לי לעלבון ולעוגמת נפש , בשעה שכל הלקוחות הפנו לעברי את מבטם בזלזול , שילמתי על הפריטים שלקחתי ויצאתי בבושת פנים , לא הפסקתי לחשוב על התקרית הזו לאורך כל החופשה שלי , על הבושה שנגרמה לי ליד בת זוגתי ועוד כמה לקוחות אחרים .
אני מאוד אוהב את החברה ואת הבגדים שהיא מציעה , אך מרגיש פגוע מאוד .
אני דורש פיצוי ראוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי .
מחכה לתשובה מהירה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה