העלבת לקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אילת |
כתובת: |
קניון מול הים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון , ה-23-2-14
נכנסתי לסניף רנואר לגברים בקניון מול הים באילת
מדדתי מספר פריטים ובחרתי שניים
תוך כדי שאני מודד את המכנסיים שאהבתי , המוכרת לא הפסיקה לנסות ולדחוף לי פריטים אחרים ללא הרף .
כשהסתכלתי על זוג נעליים שאהבתי ולא הייתה המידה שלי , המוכרת נכנסה לאטרף מכירות והרימה טלפון כדי להזמין לי את אותו זוג , אף על פי שחזרתי ואמרתי לה לא להזמין ושאינני מעוניין לקנות אותן , חיכיתי כעשר דקות עד שהתפנתה מסבב הטלפונים כדי לשלם על הפריטים שלקחתי , ובסופו של התהליך המייגע , כשאמרתי לה שאין צורך בכל המאמצים הללו , היא שלחה לעברי עקיצה פוגעת :
"לדעתי אתה סתם מחפש תירוץ לא לקחת את הנעליים בגלל המחיר"
אמירה זו גרמה לי לעלבון ולעוגמת נפש , בשעה שכל הלקוחות הפנו לעברי את מבטם בזלזול , שילמתי על הפריטים שלקחתי ויצאתי בבושת פנים , לא הפסקתי לחשוב על התקרית הזו לאורך כל החופשה שלי , על הבושה שנגרמה לי ליד בת זוגתי ועוד כמה לקוחות אחרים .
אני מאוד אוהב את החברה ואת הבגדים שהיא מציעה , אך מרגיש פגוע מאוד .
אני דורש פיצוי ראוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי .
מחכה לתשובה מהירה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|